הגשר המחבר בין שכונת נופים לבין שכונת הציפורים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
הגשר המחבר בין שכונת נופים לבין שכונת הציפורים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

השכונה החדשה נופים: נפתח הגשר המחבר לשכונת הציפורים

אורכו של הגשר - כ-100 מטרים והוא מהווה כניסה ויציאה נוספות של כלי רכב פרטיים ותחבורה ציבורית לשכונות; במקביל נפתח חלקו הצפוני של הגשר לטובת הולכי הרגל

פורסם בתאריך: 2.9.19 07:35

השבוע נפתח הגשר המחברבין שכונת נפים החדשה לבין שכונת הציפורים במודיעין. הגשר מחבר בין שתי השכונות ומהווה כניסה ויציאה נוספות של כלי רכב ואוטובוסים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

"כל העיר מודיעין" בפייסבוק

"כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


אורכו של הגשר כ-100 מטרים והוא נחשב ייחודי בנוף הגשרים בעיר, "שכן הוא עשוי פלדה בניגוד לשאר הגשרים העשויים בטון. חומר הפלדה איפשר עיצוב מעניין ומורכב של מוטות 'כנפי פרפר' מיוחדים ותאורה דקורטיבית לאורכו של הגשר. בנוסף, ניתנה המון תשומת לב למעקות ולספסלי ישיבה מעוצבים, אשר מוקמו כנקודות תצפית על הנוף הנשקף מן הגשר", כך נמסר מהעירייה.

במקביל למעבר כלי הרכב, נפתח חלקו הצפוני של הגשר לטובת הולכי הרגל, כאשר בהמשך עם התקדמות הבנייה בשכונה, ייפתח גם שביל ההליכה הדרומי.

בעיריה מדגישים כי "פתיחת הגשר תוכננה למועד תחילת שנת הלימודים. כך, שילדי שכונת נופים אשר ילמדו השנה במוסדות החינוך של שכונת הציפורים עד אשר יושלם אכלוס השכונה, ייהנו מהחיבור המהיר בין השכונות. הן בכלי רכב והן בקווי האוטובוס הנכנסים כעת לשכונה. זהו כאמור נדבך נוסף וחשוב בפיתוחה של השכונה, אליו מצטרפים גם פתיחת הרמפות (ירידה/עלייה) משכונת נופים ישירות לכביש מספר 431. כמו כן, מתבצעות כעת עבודות לפתיחת נתיב פנייה ימינה מהיציאה משכונה לכיוון שדרות החשמונאים".

בשבועיים הקרובים, יסתיימו העבודות להקמת הפארק הרביעי בשכונה. זהו פארק גדול הנמצא בסמוך למבנים הנמצאים בימים אלה לקראת איכלוס. הפארק יהיה פארק מונגש ובו יוצבו מתקני משחק לילדים המותאמים גם לילדים עם צרכים מיוחדים, ספסלים והצללה.


שכונת נופים, מאי 2019 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


כידוע, שטח שכונת נופים המתאכלסת בימים אלו בהדרגה, כ-954 דונם והיא תכלול 1,845 יחידות דיור ומרכזים מסחריים. בשכונה ייבנו 18 מבני ציבור שביניהם, בתי ספר וגני ילדים וגינות ציבוריות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר