פארק ענבה, קיץ 2017 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
קיץ בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

העונה הלוהטת: השבוע – אירועי הקיץ במודיעין יוצאים לדרך‎

מופעי אמנים, הקרנות סרטים, משחקים אתגריים ועוד: למעלה מ-50 אירועים יתקיימו במהלך חופשת הקיץ במודיעין. הרשימה המלאה בפנים

פורסם בתאריך: 30.6.19 07:15

כ-50 אירועי קיץ צפויים להיערך בחודשיים הקרובים – יולי ואוגוסט – במודיעין, והכניסה אליהם חופשית. מדובר במופעי אמנים שוים, הפעלות לילדים, משחקים אתגריים ועוד.

אירועי הקיץ ייפתחו ב-1.7 במסיבת שקיעה לבני הנוער בפארק ענבה. יומיים לאחר מכן, ב-3.7, תתקיים פעילות ראשונה מתוך סדרת הפעילויות 'משחקים של פעם' מדי יום רביעי, שבה בכל פעם בפארק אחר, תיערך פעילות ספורטיבית מהנה להורים וילדים בשילוב משחקים חווייתיים. עוד השנה תחזור פעילות 'רוקדים עם ילדים' שהחלה לראשונה בשנה שעברה וזכתה להצלחה מרובה. בתכנית, ריקודים מקפיצים עם דיג'יי איציק גוטצייט ברחבת המזרקות של פארק ענבה בימי שישי, 5.7, 26.7, 16.8 ו-30.8.

לילות ענבה גם הם חוזרים במוצאי שבת בקיץ, סדרת מופעים תחת כיפת השמיים בסגנונות מוסיקליים שונים. בין היתר יככבו השנה, מופעים ללהיטי שנות השמונים, מחווה ללהקת קווין, חגיגות 50 לפסטיבל וודסטוק ועוד.

כמו כן, גם השנה יתקיים "פארק קולנוע בענבה" מדי יום שלישי החל מ-9.7 עם סרטים אהובים מדובבים עם כתוביות על גבי מסך ענק, "ענבה קידס" שיארח הקיץ את כוכבי הילדים "מני ממטרה", "רוי בוי", חני נחמיאס וגילי בא לבקר. גם "קבלת שבת בטבע" במדשאת היכל התרבות ברחוב עמק דותן חוזרת אלינו עם שעות סיפור מהנות לקטנטנים בימי שישי אחה"צ וגם, יריד הספרים המשומשים המצליח בו קונים ומוכרים ספרי לימוד שיערך מספר פעמים לאורך הקיץ.


נועה קירל (צילום: מיכה לובטון)

נועה קירל (צילום: מיכה לובטון)


בני הנוער והצעירים הקיץ יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות המותאמות לגילם, כמו למשל, "וויפ אאוט", מסלול מכשולים אתגרי בפארק הדגים לגילאי 21 ומעלה, מופעי סטנד-אפ ופסטיבל אינדי עם להקות ואמנים.

אירוע סוף הקיץ יתקיים בפארק ענבה עם הופעה של הכוכבת נועה קירל ולאחריה תעלה על הבמה, הזמרת והיוצרת קרן פלס. האירוע יערך ביום רביעי 28.8. גם באגף הספורט בעמותת סחלבים נערכים לקיץ חם במיוחד כאשר במסגרת אירועי "קיץ ספורטיבי" יוכלו תושבי העיר ליהנות השנה ממסיבת זומבה סוחפת בסגנון full moon party בהנחיית מריו גוטיירז, שתיערך ב7.7 בפארק ענבה. הסדרה המצליחה "משחקים של פעם" חוזרת גם הקיץ ותספק פעילות ספורטיבית לכל המשפחה בכל יום רביעי לאורך חודש יולי, כאשר בכל שבוע תגיע הפעילות לשכונה אחרת. גם לחובבי הרכיבה יש למה לצפות כאשר במסגרת האירוע "רוכבים לאור ירח" יוכלו לצאת לרכיבה מודרכת בשבילי הטבע היפים של העיר.


רמי קליינשטיין (צילום: רמי זרנגר)

רמי קליינשטיין (צילום: רמי זרנגר)


במחלקת הנוער והצעירים הכינו גם הם פעילות מגוונת לבני הנוער של העיר כאשר ב2.7 יפתחו בני הנוער את הפעילות במסיבת שקיעה לפתיחת הקיץ. מתחם הנוער המרכזי "ענבה ויליג'" יפעל השנה חמישה ימים רצופים מראשון עד חמישי ויספק פינות ישיבה, משחקים, מוזיקה אטרקציות ואירועי שיא. לצד מתחם הנוער המרכזי יפעלו בעיר ארבעה מתחמי נוער נוספים כאשר שלושה מהם יספקו מענה גם בימי שישי בערב. בימי שבת תפעיל המחלקה בשיתוף העירייה ואגודת נוע תנוע את הי"מבוס", קו אוטובוס לחוף הים ולמתחם הסינמה סיטי ראשל"צ בעלות סמלית. את סיום הקיץ יציינו בני הנוער וצעירי הקיץ ב"Modindie" פסטיבל האינדי הראשון של העיר שיכלול אמנים, להקות מקומיות ודוכני אוכל.


משחקים של פעם (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

משחקים של פעם (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


ראש העיר חיים ביבס: "אחרי שנת לימודים מפרכת מגיע לילדי העיר לנוח וליהנות עם לא פחות מחמישים אירועים ומופעים. גם השנה דאגנו שיהיה הכל מהכל: מסיבות מים בפארק ענבה, סרטי קולנוע, מופעי מוסיקה לכל הגילאים, אירועים שכונתיים, הופעות לילדים, פעילות והפעלות ספורטיביות, הופעות ומסיבות במוצאי שבת, קבלות שבת, ומתחם נוער שיפעל בכל ימי החול בענבה. אני רוצה לאחל לבני הנוער שלנו שמסיימים את הלימודים שלהם השבוע, ולילדים שייצאו לחופשת הקיץ בשבוע הבא, חופשה נעימה – תיהנו, תנוחו וניפגש באירועים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "אירועי הקיץ כוללים מגוון גדול של פעילויות המתאימות לכל הגילאים, לאורך כל חודשי הקיץ. לא מובן מאליו שיש בעיר כל כך הרבה אירועים ללא תשלום בתקופה הזו. אני רוצה להודות לצוות אגף תרבות ואירועים ולהזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות משלל הפעילויות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר