טרם רפואה דחופה, מוקד מודיעין,חביב גבאי, מנהל טרם מודיעין (צילום יחצ, פרטי)
טרם רפואה דחופה, מוקד מודיעין,חביב גבאי, מנהל טרם מודיעין (צילום יחצ, פרטי)

סכנת הקורונה – מנהל טרם מודיעין: "אם יצטרכו אותנו, נקרא לדגל"

במרפאת טרם במודיעין אומרים כי הם מוכנים לתרחיש של התפרצות הקורונה אך הם עוסקים ברפואה רגילה ולא חושפים את באי המרפאה לנגיף. "אנחנו ערוכים למקרה קורונה מאומת, יש לנו את הציוד והמיגון"

פורסם בתאריך: 6.3.20 07:39

סכנת הקורונה: בעקבות ביטול תהלוכת העדלאידע והכנסת תלמידי תיכון לבידוד, מתגבר החשש של תושבי מודיעין מהנגיף. במרפאת טרם שבמודיעין מרגיעים ואומרים שבינתיים לא הגיע אליהם מקרה אחד מאומת של חולה בקורונה, אך הם נערכים גם לתרחיש של התפרצות הנגיף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אנחנו ערוכים למקרה שבו יהיה מקרה חשיפה לקורונה מאומת ומיוחד", אומר ל"כל העיר מודיעין" חביב גבאי, מנהל מרפאת טרם במודיעין. "יש לנו את הציוד ואת המיגון שרכשנו במיוחד לצורך כך. רכשנו כל מה שצריך למקרה של התפרצות, כולל הרבה מאוד ציוד חיטוי, חליפות ומסכות מיוחדות. אם יצטרכו אותנו – נקרא לדגל, נעזור ככל שנוכל לעשות".


טרם רפואה דחופה, מוקד מודיעין (צילום: יחצ)

טרם רפואה דחופה, מוקד מודיעין (צילום: יחצ)


גבאי ממשיך ומספר על המוכנות למקרה של התפרצות המחלה: "אנחנו ערוכים על פי הנחיות של משרד הבריאות, מבחינת ציוד ומבחינת מיגון שצריך להיות לצוותים, במקרה ויהיה פה משהו שיוגדר כמקרה קורונה. אנחנו עובדים בצמוד למשרד הבריאות והוא מנחה אותנו עד למספר פעמים ביום. יש תוכניות מגירה של משרד הבריאות, אם תהיה התפרצות כוללת של קורונה במדינת ישראל – מה יהיה התפקיד של כל גוף במדינה – כולל את טרם כמובן".

"צריך להבין שבסניף של טרם במודיעין לא היה מעולם מקרה קורונה מאומת", אומר גבאי ומנסה להוריד את מפלס החששות. "לעומת זאת היו כחמישה מקרים של חשודים בסבירות מאוד נמוכה ואף אחד מהם לא התממש להיות קורונה. הם נבדקו על ידי רופא בצורה מסודרת, לקחו מהם בדיקות, ועל פי זה שללו את קיום הקורונה אצלם. אם יש משהו מיוחד אנחנו מפנים אותם אל המוסמכים לבדוק ובאמת אף אחד מהם לא אומת כמקרה קורונה".


חביב גבאי, מנהל מרפאת טרם מודיעין (צילום: פרטי)

חביב גבאי, מנהל מרפאת טרם מודיעין (צילום: פרטי)


"חשוב להדגיש: אנחנו לא הכתובת למקרה קורונה" אומר גבאי במסר לתושבי מודיעין. "במקרה שיש מישהו עם חשש גבוה להידבקות או לחשיפה לקורונה, הכתובת שלו זה הקו החם של משרד הבריאות בטלפון 5400*. מהם הוא צריך לקבל הנחיות. לפי הנחיות משרד הבריאות כל מי שבחשד גבוה לקורונה לא צריך להגיע למרחבים ציבוריים, כגון תחבורה ציבורית ובתי ספר, וגם מרפאות – וכמובן מרפאת טרם כלולה בזה. ולכן מי שבחשד גבוה, שיפנה לקו החם של משרד הבריאות ושלא יגיע אלינו על דעת עצמו".

גבאי מסכם ומדגיש שמרפאת טרם נקייה ופועלת כרגיל: "כרגע נושא הקורונה הוא הנושא הכי חם במדינה ואני מבין את החשש של האנשים שעולה בכל מקום. עם זאת חשוב לי להבהיר שאנחנו מוודאים שאנחנו שומרים על מקום מאוד נקי בשביל מטופלים, שיוכלו להגיע לכאן ולקבל את הטיפול שלהם ולחזור בבטחה. אני מאחל לכולם שנעבור את התקופה הזו במהירות, בבריאות טובה ונחזור לשגרה בכל במדינה ולימים שלווים יותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר